Respect is het codewoord binnen ons poetsbureau
De werkwijze die zo typerend is voor ons poetsbureau? Die laat zich vatten in een notendop:
- kwaliteitsvol – Zie ons als een bemiddelaar: op basis van uw wensen stellen wij de geknipte poetshulp voor. Moet uw vaste kracht verstek geven? Dan staat een prima vervanger voor u klaar.
- persoonlijk – Ons poetsbureau werkt met ménsen, niet met nummers. Iedereen verdient een warme aanpak: u als klant en uw poetshulp als medewerker.
- eerlijk – U weet perfect waaraan u begint. Vraagt u ons iets wat we niet kunnen waarmaken? Dan zeggen we dat gewoon. Want niemand wint bij valse beloftes.
Uw tevredenheid staat voorop in ons poetsbureau
Plots iemand ‘vreemd’ in uw huis via Sodexo-dienstencheques, dat is wennen. Daarom doet ons poetsbureau er alles aan om de samenwerking te laten slagen.
- gemakkelijke bereikbaarheid – Hebt u een vraag, suggestie of opmerkingen, …? Dan belt u uw vaste kantoor en krijgt u meteen een antwoord. L&S Housekeeping kiest voor een persoonlijke aanpak, u hebt dus meteen de juiste persoon te pakken.
- permanente beoordelingen – Na de eerste poetsbeurt belt ons poetsbureau u om te vragen of alles naar wens is verlopen. Via onze tevredenheidsenquêtes blijven wij peilen naar hoe u onze samenwerking ervaart.
Haalt u graag een helpende hand in huis via Sodexo-dienstencheques?
Over poetsbureau L&S Housekeeping
L&S Housekeeping is de firma van Liesbeth en Steven. In 2009 richtten zij hun eigen poetsbureau op. Vandaag heeft L&S Housekeeping een kantoor te Haaltert en geven hun ± 150 medewerkers elke dag het beste van zichzelf bij zo’n 1500 klanten.
Ons team
Klantengetuigenissen
Wij zeggen nu wel dat onze klanten tevreden zijn, maar is dat ook zo? Tijd om hen zelf aan het woord te laten.